Pagina's

zondag 28 december 2008

Kerstkadootjes!


Dankuwel aan iedereen voor de leuke kerstkadootjes! We werden opnieuw verwend dit jaar!

1. Dankuwel mama en papa voor de mini Vitra panton chair, hij is prachtig!!

2. Dankuwel van Stijn aan mij voor het handige badkussentje :)

3. Dankuwel van Stijn aan mij voor de Black & Decker boormachine-set!

4. Dankuwel mama voor de Domoor (Richard Hutten), door jou krijgen we de smaak voor design echt te pakken!

5. Dankuwel Johan voor de supertoffe Boer zoekt Vrouw botjes!

6. Dankuwel van Stijn aan Heidi voor zijn Kadoosje (vol Nationale Loterij lotjes)!

7. Dankuwel majeine voor je centje! Ik zal er tijdens de solden iets mooi mee kopen!

8. Dankuwel mama en papa voor het Marie-Claire kookboek!

9. Dankuwel papa voor de mooie amuse-gueule glaasjes!

10. Dankuwel Stijn voor het leuke '500 taarten'-receptenboekje!

11. Dankuwel van Stijn aan mij voor zijn nieuwe trui!

12. Dankuwel van Stijn aan Lars voor de toffe Quiksilver lycra!

13. Dankuwel mama en papa voor het handige kookboek, de italiaanse keuken stap voor stap!

14. Dankuwel van Stijn aan Fauve voor de leuke sleutelhanger!

15. Dankuwel Fauve voor de prachtige portugese koffietasjes!

16. Dankuwel Stijn voor het leuke boek!

17. Dankuwel van Stijn aan Heidi voor de toffe klokradio!

+ Dankuwel aan Inge en Frank voor de lekkere boterkruidenkaas!


Enkele foto's van de Kerstdagen :





1 opmerking:

Renato zei

Dit is het leukste bedankje dt ik ooit kreeg!
Greetz & XXX,
Daddycook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...