Pagina's

zaterdag 3 juli 2010

Doe maar alsof


Het was een tijdje geleden dat ik nog een boek kocht, omdat ik af en toe ook eens een boek herlees (waarom koop je ze anders denk ik dan?). Maar ik vind het heerlijk om in een boekenwinkel rond te snuisteren naar nieuw leesvoer. Op elke afdeling (lectuur, kookboeken, woonboeken, kinderboeken...) vind ik wel iets! Deze lijkt me ideaal om mee te nemen naar het strand.

Titel: Doe maar alsof
Auteur: Bridget Asher
Uitgeverij: The house of books
Rug: Gwen is eraan gewend weinig aandacht en liefde te krijgen. Haar vader, een zeebioloog, stortte zich na de dood van haar moeder volledig op zijn werk. En haar man, de altijd even beheerste en brave Peter brengt ook weinig opwinding in haar leven. Als ze plotseling haar vriendje van vroeger, de uitbundige Alex tegenkomt, herinnert ze zich hun intense liefde als de dag van gisteren. Als Alex haar vraagt om te doen alsof ze zijn verloofde is zodat hij de laatste wens van zijn stervende moeder kan vervullen, besluit Gwen met instemming van Peter om op zijn verzoek in te gaan. Voor één weekend maar, wat kan het kwaad? Eenmaal opgenomen in Alex' warme en eigenzinnige familie, begint Gwen zich langzaam af te vragen wat het begrip liefde nu eigenlijk voor haar betekent. Terwijl ze de ware toedracht van haar moeders dood ontrafelt begint het erop te lijken dat haar gespeelde relatie met Alex wel eens meer zou kunnen betekenen dan ze denkt...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Julie

Ik zie daar op de foto 'doortrapt'. Is dat niet van Emily Giffin?? 'Zo klaar met jou' al gelezen?? Super! Jackpot heb ik ook gelezen, vond ik minder...

xxx
Elise

steffi- love zei

haha, ik herken da :-)

echt, ben lid van boekenclub, in de luchthaven zijn er ook boeken te koop, daar kan ik het ook al niet laten, en in t algemeen kan ik gene boekenwinkel passeren tssss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...