Pagina's

zondag 29 augustus 2010

Schoenenkast


Een regenachtige zondag is het ideale moment om de schoenenkast eens op te ruimen. Deze foto wekt waarschijnlijk het vermoeden dat ik een schoenenverslaving heb maar niets is minder waar. (Tenzij 26 paar het gemiddeld aantal schoenen van een vrouw is?) Ik vind nl. heel moeilijk schoenen naar mijn smaak, vooral voor de winter! Deze winter ga ik resoluut voor zwarte moonboots na vorige winter menig dagen koude voeten te hebben gehad. Nee, deze foto is het resultaat van ik die niets kan weggooien, een karaktereigenschap die helaas aan mijn vaders kant in de genen zit. De schoenenkast is inmiddels weer helemaal ordelijk en van één paar heb ik toch afscheid kunnen nemen!

1 opmerking:

Renato zei

Daar zou zelfs Jennifer jaloers op zijn ;-) ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...