Pagina's

zondag 7 november 2010

Blad, (steen), schaar


Een van mijn favoriete craft-blogs is die van Made by Joel. Joel Henriques is een creatieve papa die originele dingen in elkaar knutselt met goedkoop en gemakkelijk te vinden materiaal. Toen ik deze morgen zijn laatste posts bekeek kwam ik deze Paper Owl Mobile tegen en besloot ik om de weinige me-time die ik deze zondag had (wanneer Lou zijn middagdutje doet) al knippend door te brengen. Na een uurtje heel precies knippen werd dit het resultaat. Niet mis vind ik, al had ik iets steviger papier moeten gebruiken. En trouwens niet evident om een mooie foto te maken van een bewegende mobiel...
Op Joel's blog vind je ook prachtige kleur- & spelplaten terug die je kan afdrukken voor je eigen kids, maar vooral heel veel originele knutselideëen voor de kinderen, bekijk zeker eens de Zip Line en de Paper Clip Puppets! Thanks Joel!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...