Pagina's

donderdag 17 februari 2011

I love you/chairs


Kijk eens welk (laat) Valentijnskadootje ik vandaag kreeg!!! 
Het moest helemaal van over de Atlantische oceaan komen en die poststaking van vorige week zal er ook wel voor iets tussen zitten, maar 3 dagen te laat kreeg ik van Stijn dit prachtige kettingetje. Ik moet er natuurlijk wel bij vertellen dat ik via facebook zelf de tip had gegeven, maar aangezien ik maandag een prachtig boeketje witte bloemen gekregen had, had ik dit helemaal niet meer verwacht! Extra leuk dus!
Via de facebookpagina van Vitra, kwam ik op de blog Chairlover terecht. Daar stond een leuk artikeltje over de fijne juweeltjes van Tider DesignNaast dit prachtige Eames stoeltje, maakt 'Tider Design' uit New York City ook hangertjes van La Chaise en van de Egg Chair! Dat en nog veel origineels te koop via Etsy.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...