Pagina's

zondag 8 januari 2012

Pillows

Eind januari wordt Lou 2 jaar. Aangezien het ventje door Sinterklaas en ook nog eens met Kerst overladen werd met speelgoed, wil ik voor zijn verjaardag iets anders geven dan Duplo, Playmobil of Little People. Ik ben eraan bezig en zal zijn kado onthullen wanneer het volledig af is :) Wel kan ik deze kussentjes al tonen, onderdeeltje van. 

De kussens maakte ik door de tutorial van Polkadotjes stap voor stap te volgen. Met deze duidelijke handleiding kan echt iedereen zijn eigen kussentjes maken. Deze 2 vond ik alvast een succes en ik ben van plan om er nog een 5-tal te maken voor onze woonkamer.

Het space invaders stofje en de paspel komt van bij Julija's shop,
 de streepjes kocht ik bij Ikea, net als de kussens zelf.

Bij de space invaders had ik er te laat aan gedacht om de print te laten doorlopen, bij de streepjes lukte het dan weer wel.

7 opmerkingen:

Cathy zei

Zeer mooi gedaan ,amai!!

elisanna zei

wauw, ze zijn super!

JoChapeau zei

Toffe kussens, zo met de wit en zwart !

Unknown zei

Oh, dat zijn schoontjes! Tof dat de handleiding een hulp was voor je.

Katja (@Yane) zei

Prachtige kussentjes! Heel leuk met dat zwart/wit!

Inge zei

Super! Wit/zwart is een heel mooie combinatie.

kenny zei

Thanks for the Birthday wishes for Miloh on my blog. Lou's is coming up next week, correct? Early Happy birthday to him.

Love the space invader pillow

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...