Pagina's

donderdag 23 mei 2013

swap swap

Of ik het Kik*Kid mutsje uit de Lou outlet wilde ruilen vroeg Tiene me vorige week. Ooh ja, een swap zag ik wel zitten. Verras me maar mailde ik terug en het mutsje ging op de post. Vandaag kwam mijn pakje aan :) In de grote envelop zaten 4 kleinere pakjes, een kaartje en een prachtig schrijfschriftje. Ik kreeg in totaal 4 broches!! De naaimachine spelde ik meteen op (love it!) en Lou kreeg de robot (fier!), maar ook het varkentje en het vogeltje zullen vaak opgespeld worden. En toen was er ook nog een rolletje masking tape en een handjevol prachtige knopen! 

Herinner je je nog toen je als kind op ruiltocht moest en begon met een ei en een uur later met iets gigantisch terugkeerde? Wel, zo voel ik me! Bedankt Tiene, you made my day!







8 opmerkingen:

Guy en Dina zei

Alez zo tof, seg! Die broche past echt kei goe bij uw stijl ;-)

Jenske zei

Moh! Zo leuk zeg! Een zeer goede ruil! Groetjes!

Unknown zei

goeie deal :)))

http://www.mamajulesbrussels.blogspot.com

Poesie Oh Hi! zei

Wat een super ruil!

emmel-prutsemieke zei

o dat schrijfschriftje! en o die naaimachine!!!

pumps & luiers zei

tof - mooie blog trouwens
x

Tiene zei

Oh ben blij dat jje de naaimachienbroche ok is, zelf getekend ;). Groetjes! Vik is terug braver

Mo-Ka's zei

Wat een tof idee!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...